Småkryp.....

Har legat sjuk sen i onsdagskväll, ont i hela kroppen, förkyld, täppt i näsan, ont i halsen o feber... Ingen höjdare vill ja lova. Inte änns Alvedon eller Impren har hjälpt, har i stort sätt bara sovit. Så idag mår ja mycke bättre, de gjorde ja redan igår.. Men då fick ja en chock, ja hade fått små kryp i mitt hår, med andra ord LÖSS... Har tyckt de har kliat i håret, men trodde de var för att ja var svettig o dann!!! Men ack va ja bedrog mej, de små JÄVLARNA satt där, ja får panik av sånt här, tycker de ä fruktansvärt äckligt... Ungarna hade de en gång innan för några veckor sedan, då fick ja de inte, men denna ggn. Så de var o avlusa oss, hela gänget här, för tjejerna hade fått tillbaka dom, de är så svåra o få väck, om inte alla behandlar sej som har Löss... O denna ggn. kom de från samma ställe som innan, eftersom mamman inte avlusat sina barn innan????? Varför gör man inte detta??? När man ser att sina barn går o kliar sej?? O att lössen i de här fallet var stora som Myror, nästan??? De är en gåta för mej!! Så även de fick en omgång här igår!! så förhoppningsvis kollas håren på ungarna nu?? Äckligt, äckligt!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Hej :) kika gärna in på min konstnärsblogg och säg vad du tycker om mina porträtt. Jag har också tävlingar om vartannat. Glöm inte bloglovin också :) Krama

2009-01-12 @ 10:57:04
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0