Bantning

Nu har kampen börjat, har gått upp 6kg, sen ja o Håkan träffades. Inte kul!!! Så i tisdags började jag, idag har ja sån ångest, tredje dagen juuuuu!! Men annars går de bra. Kör ISO-metoden, o den metoden verkar funka, är inte hungrig alls, o inte sötsugen heller. Ska börja träna igen o de ska bli så otroligt skönt. Mitt midje mått har ökat från 82, till 89. Örrrrrk!! Mitt första delmål är att komma i mina svarta Jeans. O de ska ja bara klara???? Var i Kristianstad ihelgen, mitt Älskade Barnbarn döptes, o de va så kul o träffa henne, Tyra heter hon, o hon är så otroligt söt o snäll, hon sov hela kvällen, fast de var mycke liv o rörelse. Saknar henne redan. O kommer snart åka ner igen!!! Hann ju tyvärr inte träffa mina vänner, eftersom de blev ett kort besök!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0