Apoteket

har släppt bantarpillret "ALLI", o nu mera är de receptfritt. Var o köpte de igår. Så nu gör ja ett nytt försök o går ner i vikt. Ja vet att dessa är bra, min bror åt dom, å gick ner 25 kilo. ganska snabbt, o så även en annan som gick ner 40 kilo. Så idag börjar kampen, vill så gärna komma i mina Jeans igen, o nu ska ja göra detta????? Har sovit så dåligt inatt, tänkte på mitt lilla barnbarn, saknar henne såååå mycke... Tiden går så fort... Kom oxå o tänka på min mamma, hur ledsen hon var över att aldrig få passa sitt barnbarn!!! O mamma gjorde allt, stickade, köpte lite grejer, i den mån hon kunde, var hos min bror o hans tjej så ofta hon fick o kunde. Men de var inte bra nog???? De var hennes föräldrar som fick passa lilla barnbarnet, inte Farmor... De blev för mycke för min mamma i mellanåt, hon grät o var så ledsen, många ggr. Ja tyckte min bror var ett Pucko, som behandlade henne så här, men han sa aldrig ifrån, för även där, som de är för mej, så är svärföräldrarna tydligen mer värda än sin egen mamma??? De är så sorgligt allt! Ibland skiter ja i de, men så kommer de över mej, o då blir ja så ledsen o arg... Som nu, tårarna rinner, de är så hemskt, tycker ja, att va så åtsidosatt??? Att inte vara trodd, o kunna umgås me sitt barnbarn, som andra mor/farföräldrar gör??? När ja känner så här, så önskar ja att ja orkade kämpa lite mer, men känner samtidigt att de inte leder nånstanns.... Ja är Hatad o ratad..... ÄLSKAR DEJ SÅ MITT LILLA BARNBARN O LÄNGTAR SÅÅÅÅ OTROLIGT EFTER DEJ.

Kommentarer
Postat av: John

Vadå!!

2009-05-07 @ 10:57:13
Postat av: Kirsten

Hej!

Efter att kollat lite på din blogg så måste jag bara få säga att du måste vara den mest patetiska människa som finns, som inte riktigt kan hålla reda på vad som är sant och på hittat i din lilla värld. Om det nu inte är så att du har fler bröder för din bror Peter har då ALDIG ätit några bantar piller...och om din mor Farmor till mitt barn inte fick passa eller ej vet du väl inte ...hon var hos oss så gott som varje helg.....fick mat och levde bra jämfört med vad hon gjorde med dig,,,hur var det nu då hon blev sjuk tänk efter......och så mycket lögner och förtal du springer med....du lovade dina brorsbarn ......mycket men dina droger o sprit var viktigare än andra saker...och så mycket skit dina brorsbarn har fått ta från er familj .....kankse därför det är som det är....men hallå välkommen till verkligheten. nu har den kanske kommit ikapp dig.....om du inte sprungit med så mycket skit kanske det hade sett annorlunda ut för dig. Och om din bror ser sin sambos familj mer viktig än sin egen måste väl det bero på något annat ....möjligtvis på att den familj han växte upp i inte var så jävla bra...inte fick han så mycket uppskattning ...men här har han fått bekräftelse på att man duger som man e...och är mer än välkommen... du får gärna svar om du nu törs ...

2009-05-07 @ 12:21:34
Postat av: Anonym

Ha ha det är så att du är verkligen hatad och ratad...men så är det när verkligheten kommer ifatt en ...alla borde få veta vad du har gjort för att det skulle bli så här...du har lovat en massa saker men i hållit det fattar du då inte att folk tröttnar på dig..och hade jag varit din dotter så hade du inte heller fått passa mitt barn...en som är så instabil och labil som du som knapprar piller och allt möjligt hade jag inte heller lämnat mitt barn hos...så som du gjorde mot din brorsbarn det kan inte bara glömmas falska anlagelser och annat...så tror du att alla ska gå på dina lögner... inte en gång men flera gånger så bara ljög du...alla skulle tycka synd om dig för du var ju det lilla offret...du gjorde då aldrig några fel...det var alla andra som gjorde det mot dig ...precis som nu...du har då inte växt upp...men det är ju så de säger att alla celler i hjärnan försvinner tillsammans med missbruk av olika saker...hoppas att verkligheten kommer ifatt dig någon gång men det det är kanske det den har gjort ...men vi ska bli mormor och morfar och vi får lov att passa och ha det lilla barnet precis så mycket vi vill...och vi ska njuta av varje stund....vi ska gosa och mysa o pysa....med detta lilla härliga liv som kommer till världen ...och ska då slippa att bli...en del av hennes faster som inte gör annat än ljuger och bedrar ...och för den delen så varför tror du att din bror bytte efternamn ......jo för att slippa att bli beblandad med er....du få gärna svara mig men det är du väl för feg för

2009-05-08 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0