Fick en ..... när ja fyllde år i fredags!!!

CYKEL, av min älskade o hans barn. Helt underbart. Så nu kan ja ut o cykla, fick även en stor Gås, av barnen. Samlar ju på Gåsar.... O så kommer den minsta av ungarna me TRE RÖDA ROSOR, hon är för gooooo. Av Håkan fick ja även SJU Hjättestora RÖDA ROSOR, helt underbara. Ja Älskar denna mannen!! Han är mitt allt!!! Helgen var lugn o skön, tog de enbart lugnt, grillade lite, myste o bara var. Vi var ute o cyklade, o givetvis kollade vi Hockey. Helgerna går så fort, o nu är de måndag igen. vi har varit o lämnat Chevan, på lagning. Fick ombesiktning på den, bromsarna bak, funkande inte så bra. Så förhoppningsvis blir den klar till fredag. Eftersom vi ska ner till Kristianstad o hämta min Husvagn, o även göra ett besök på AF. Sen kommer ja ändra min adress hit upp. Jobbar lite nu, ska snart hämta tjejerna vid skolan, sen blir de Pannkakor till middag, för de ville dom ha!!! Håkan kör som vanligt, skulle vara hemma vid åtta tiden trodde han???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0